Графік засідання ЛКК

Графік засідання ЛКК

По зарахуванню (переведенню ) осіб до закладів освіти на індивідуальну форму навчання.

Адміністрація комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медичної допомоги» Долинської міської ради повідомляє, що прийом громадян, які проживають на території Долинської ТГ проводиться тільки по запису за номером телефону (03477) 2-84-16, або звертатися особисто в реєстратуру.

На одне засідання ЛКК передбачено не більше 15 осіб.

Засідання ЛКК проводиться з 13 00 – 16 00 год.:

23.08.2022

25.08.2022

30.08.2022

01.09.2022

06.09.2022

08.09.2022

Адміністрація КНП «ЦПМД» ДМР

Вітаємо з Днем Медика

ДОРОГІ МЕДИЧНІ ПРАЦІВНИКИ!

Щиросердечно вітаємо Вас, з професійним святом, Днем медичного працівника! Висловлюємо найтепліші слова вдячності за Вашу нелегку працю, доброту та професіоналізм. Нехай довге життя обдарує Вас щасливими моментами і приємними спогадами, розумінням і вдячністю людей. Бажаю Вам та Вашим родинам здоров’я, щастя, добра і благополуччя, невичерпної енергії та вагомих професійних здобутків.

З повагою, адміністрація КНП «ЦПМД»ДМР

Увага ! ! !

УВАГА ❗❗❗
З 28.04.2021 року КНП «Центр первинної медичної допомоги” продовжує кампанію з вакцинації від COVID-19.
В цей раз пріоритетними групами будуть люди віком 6️⃣5️⃣ років і старше. ☝️Також вакцинуватися можуть люди з 1 та 2 етапів дорожньої карти вакцинації (✅віськовослужбовці, ✅прикордонна служба, ✅служба з надзвичайних ситуацій, ✅медичні та фармакологічні працівники).
📝Для запису на вакцинацію від COVID-19 достатньо перейти за посиланням

Форма реєстрації на щеплення

та надати данні, які необхідні для формування попереднього списку. Далі з Вами зв’яжуться наші адміністратори і запишуть Вас на визначений день та певну годину.
☎️ Також Ви можете зателефонуйте своєму сімейному лікарю або по одному з телефонів на ресепшн Долинських міських амбулаторій та амбулаторій сільської місцевості записатися на вакцинацію
💉Вакцина AstraZeneca-SKBio, що виробляється у Південній Кореї 🇰🇷 . Вона повнісю ідентична індійській вакцині CoviShield.

Оголошення!

З 22 березня в Україні стартував II етап вакцинації від COVID-19. У нашому центрі первинної медичної допомоги запрацював пункт щеплення, який знаходиться на першому поверсі (11 каб.).Вхід зі сторони колишнього інфекційного відділення.
Пройти вакцинацію у нас можуть медики, немедичний персонал всіх закладів охорони здоров’я, системи громадського здоров’я та працівники соціальної сфери. Також чекаємо на охочих віком від 80 років. Продовжуємо вакцинацію цільових груп І етапу, а саме: військовослужбовців, працівників та мешканців інтернатних закладів, будинків для людей похилого віку.
Крім того, формуємо чергу тих, які не належать до жодної з цільових груп на цьому етапі.
За деталями звертайтесь до свого сімейного лікаря Або рейструйтеся за телефоном: +380 93 126 4120

Електронне направлення

В медичному просторі України з 1 квітня з’явився такий термін, як електронне направлення. Навколо цих направлень зараз відбувається дуже багато непорозумінь, у результаті яких страждає пацієнт. Коротко про те, як функціонує ця система.
Вріант перший
У пацієнта є якесь хронічне захворювання, для прикладу, гіпертонічна хвороба. Пацієнт звертається до свого сімейного лікаря (терапевта, педіатра). Лікар вирішує, що потрібна або консультація вузького фахівця, або госпіталізація.
В цьому випадку пацієнту виписують електронне направлення і на свій мобільний телефон він отримує 16-значний код. За великим рахунком, це і є електронне направлення. Для зручності лікарі «первинки» можуть роздрукувати це у паперовому вигляді.
Все, пацієнт звертається до будь-якого закладу, який сам обере. Це може бути районна лікарня, а може бути і, для прикладу, обласна. Тут вибір за пацієнтом. До направлення, зазвичай, додаються результати базових обстежень (аналіз крові, ЕКГ тощо).
З цим усім пацієнт може звернутися у будь-яку лікарню і там, згідно з договором, пацієнту не мають права відмовити у прийомі.
Варіант другий
У пацієнта якийсь гострий невідкладний стан, (для прикладу – перелам кісток, травма чи фурункул у носі). В такому випадку направлення від сімейного лікаря не потрібне. І будь-яке вимагання цього направлення у лікарів первинки є неправомірні. Випадки вимагання у пацієнтів з гострим станом направлення від лікарів первинки непоодинокі. Пацієнт повинен розуміти, що ця дія неправомірна. І в цій ситуації чомусь увесь негатив виливається на лікарів первинки. Наша місія – бути корисними для пацієнта, і ми робитимемо все, щоб допомогти.
Варіант третій
Лікар первинки виписав направлення, пацієнту на мобільний телефон прийшов код цього підтвердження. Пацієнт звертається до вузького фахівця. А той відповідає, що «сімейник щось наплутав з направленням і воно не відкривається». З усією відповідальністю повідомляємо – якщо смс із кодом направлення надійшло пацієнту, то направлення виписане коректно і тут потрібно розбиратися саме на стороні вузького фахівця.
Підсумовуємо цей довгий текст.
• Електронне направлення виписує лікар первинної ланки або лікар «вторинки», у котрого спостерігається хворий (приклад – на повторну перев’язку у хірурга чи ортопеда направлення від «сімейника» непотрібно!
• Вимагання направлення при гострих станах неправомірне. І, як завжди, нагадуємо, що пацієнт може звернутися на гарячу лінію НСЗУ за номером 1677 за роз’ясненнями із будь-яких питань.
Сайт КНП ЦПМД ДРР інформує
Електронне направлення, як і декларація, – ключ до безоплатних послуг у Програмі медичних гарантій. Його виписує сімейний лікар, терапевт, педіатр або ж лікуючий лікар..
Пацієнту виписують направлення, коли його проблема потребує залучення вузького спеціаліста, додаткових обстежень, процедур чи госпіталізації.
Розповідаємо, як користуватися електронними направленнями.
1. Е-направлення створюється лише в електронній системі охорони здоров’я лікарем, який у ній авторизований.
2. Лікар може змінити чи виправити направлення, тільки шляхом скасування і створення нового.
3. В е-направленні не вказується ні заклад, ні лікар, до якого направляють пацієнта, лише код послуги та інформація про заклад і лікаря, який його створив. Місце отримання послуги пацієнт обирає самостійно. В будь-якій лікарні України, яка має контракт з НСЗУ.
Але є виключення.
Коли відбувається переведення пацієнта на рівні “стаціонар-стаціонар”, тоді заклад вказується.
Також е-направлення не потрібне, якщо пацієнт лікується стаціонарно і має пройти в тій же лікарні певні обстеження чи консультації.
1. Кожне е-направлення має свій номер у системі. Якщо направлень декілька, але вони стосуються однієї проблеми, то номер у них однаковий і називається груповим.
2. Пацієнт отримує номер направлення в смс на телефон, який вказаний у декларації з лікарем. Номер направлення складається із 16 символів (цифр та літер) і виглядає приблизно ось так: 0000-К4НК-9Т6М-3А20. Якщо зручніше, можна попросити роздруковане направлення. Воно буде містити штрих-код, дату виписки, дату, до якої дійсне направлення, ім’я та діагноз пацієнта, назву послуги, ім’я та контакти лікаря і додаткові інструкції чи нотатки для пацієнта у разі потреби.
3. Щоб отримати послугу за направленням, слід прийти в обраний заклад, попередньо записавшись через сайт, медичну інформаційну систему, реєстратуру чи телефоном, і повідомити лікарю номер направлення. Перелік послуг, які надає кожен медичний заклад, можна подивитися на дашборді НСЗУ.
Також НСЗУ має дашборд із е-направленнями, який показує, скільки направлень було створено й виконано та за якими видами послуг.